..älska mig för den jag är...

Har tagit tag i projektarbetet nu så är nästan klar med projektplanen sedan är det bara allt bakande och sedan ska man dokumentera allt oxå. aja, det är ju ett tag kvar tills det ska vara klar så om jag är lika duktig genom hela arbetet ska det nog inte vara något problem att få ett bra betyg :)

Imorrn så klipper jag mig!!! komemr sakna de långa håret men man får skylla sig själv att jag inte klippt de tidigare så kanske de varit längre... nu är de så nött så måste ta så mkt också. aja, det blir skönt att få fräscha upp det iaf och sen har man ju ett tag kvar tills balen då jag ska ha långt för att kunna göra nån fin uppsättning :D men det är som sagt ett tag kvar!

Juste, fick kläderna som jag beställt igår. tar bilder imorrn så får ni se de då :) för nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0